2016年6月10日 星期五

也以足球說投資

一直覺得Football manager同股票投資很像,見到有兩位80後Blog友,將投資陣容放入足球佈陣中,非常有趣! 因此也湊個熱鬧。


正選陣容是以組合中Top 11 比重組成:


皇馬有BBC, 巴塞有MSN, 老散我組合中最近表現最為突出當數「LTM」*: 領展(Link REIT)、騰訊(Tencent) 及港鐵 (MTR)。不過,領展及港鐵實為中路守將,只不過最近戰況膠著,最近常以後上死球入球突圍,但不改其為中路守將的風格。

中鋒入球必需有穩定性,而且壓得住前場,非每次都交得出功課的Facebook莫屬。左右Forward,一為騰訊,二為Tesla,Tesla表現飃忽,但「顛」係上黎可以好「顛」,可謂美股中的Gareth Bale。

防守中場以業務穩定又有派息的全球最大啤酒公司Anhsuser-Buach擔任,中場策動攻勢則靠Amazon及Priceline。

最後,左右兩閘為「歐洲雙雄」,右閘差D, 是受傷患困擾的UBS,左閘Hermes則是經驗老將,防守力足而且偶有助攻。

守門員由美國國債擔任,此子一向在危機中表現穩健,但最怕其母耶倫媽媽要加家用,將來有機會影響表現。

還有不少好的後備球員如Kuka, Pandora等,隨時換入打正選。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

* 「LTM」常用於大行報告為Last Twelve Months的Short form。

今晚將會去黃國英投資Talk show<財力覺醒>,睇下有無Inspire 新的投資點子及想法。為方便記錄自己的交易想法及與投資戰友交流,老散我膽粗粗開左個Facebook page 宏觀交易日誌。老散我整理一下黃生D重點,會在Page內發表交流。

13 則留言:

  1. 如以足球比喻,投資者就係班主
    除了考慮陣型,球員身價與性價比亦都好重要
    同樣買前鋒,有人會出天價買C朗穩打穩扎, 有人會係級別較低既球會中發掘,希望以蔗渣價錢踢出燒鵝既味道
    散戶兄既組合,應該算係踢金錢足球( ͡° ͜ʖ ͡°)
    你個LTM最近破晒頂,點算係著膠

    BTW我最近都開左blog, 我閒黎坐下 ó ͜ʖò_
    https://taminv.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈無辦法啦,我無李斯特城的本事,又唔想學雲格,只好高價追好球員換回報

      刪除
    2. 哈哈,都唔知餓死幾多個英甲班主先出到一隊李斯特城
      除非本身真係大把,如果唔係真係博唔過,金錢足球先係王道XD

      刪除
    3. 呵呵, 我可能比較固執, 堅持平民足球起家. 平民足球的缺點是需要經常查察成員. 也要準備一張很長的後備名單. 需要的心力是比較多.

      刪除
    4. Joseph兄的話, 當然有能力可以「蔗渣價錢,燒鵝味道」

      刪除
    5. btw歐國杯大家睇好邊隊, 我都係買德國
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      刪除
    6. btw歐國杯大家睇好邊隊, 我都係買德國
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      刪除
    7. 覺得都係德國,但德國又太正路。賠率無肉食啊。

      刪除
  2. 有趣! 下一篇可以延伸講下後備席有咩「球員」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈後備很多也是西人球員,有機會會講下。

      刪除